ILMAINEN TOIMITUS YLI 100 EURON TILAUKSILLE 

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastauksia moniin useasti kysyttyihin kysymyksiin.

Jos etsimääsi tietoa ei löytynyt, ota ihmeessä yhteyttä sähköpostitse

info@bolumo.fi


Kuinka saan teihin nopeitan/parhaiten yhteyden?

  • Parhaiten meihin saa yhteyden sähköpostitse info@bolumo.fi tai täyttämällä Ota yhteyttä-kaavakkeen. Vastaamme mahdollisimman pian.

Kuinka pian tilaamani tuotteet lähetetään?

  • Pyrimme toimittamaan tuotteet varastoltamme toimitukseen mahdollisimman pian, usein jo samana tai seuraavana päivänä, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Toimitustavaksi voit valita tällä hetkellä Postin tai Matkahuollon.

Onko tuotteilla noutomahdollisuutta tai onko niitä mahdollista tulla katsomaan ennen ostopäätöstä?

  • Valitettavasti Bolumo toimii tällä hetkellä ainoastaan verkkokauppana, joten tuotteilla ei ole nouto/katsomismahdollisuutta.

Voinko palauttaa tuotteen ilman erillistä syytä?

  • Tottakai voit!  Kaikilla tuotteilla on kahden viikon palautusoikeus,laskettuna paketin noutopäivämäärästä lähtien. Tuotteiden palautuksen lähetyskustannuksista vastaa asiakas. 

Etsimääni tuotetta ei löytynyt Bolumon kaupasta, voinko tehdä ostotoimeksiannon?

  • Meille voi aina laittaa sähköpostia info@bolumo.fi. Varsinaista ostotoimeksiantoa emme voi luvata, mutta ilmoitamme heti jos etsimänne tuote olisi saapumassa myyntiin kauttamme.

Tuote, jonka olisin halunnut ostaa on loppunut varastosta, kuinka toimin?

  • Verkkokaupassa voi kyseisen tuotteen kohdalla pyytää meitä ilmoittamaan, jos tuote tulee uudestaan myyntiin. Saat tuolloin automaattisesti sähköpostin, jos samanlainen/vastaava tuote on listattu verkkokauppaan.

Miksi tuotteita on varastossa vain 1kpl?

  • Suurin osa Bolumon tuotteista on uniikkeja secondhand -eli vintagetuotteita. Suurinta osaa näistä on saatavilla vain yksi kappale. Jos olisit halunnut ostaa useamman kyseistä tuotetta, voit pyytää meitä ilmoittamaan jos tuotetta tulee lisää myyntiin tuotteen kohdalta tai laittamalla meille suoraan sähköpostia info@bolumo.fi

Kuinka usein tuotteita lisätään verkkokauppaan ja miten saan tietää kun uusia tuotteita on ilmestynyt myyntiin?

  • Tuotteita lisätään kauppaan yleensä kerran kuukaudessa. Jos haluat olla ensimmäisten joukossa kuulemassa tuoteuutuuksien saapumisesta kauppaan, kannattaa seurata Bolumon Instagram tiliä Bolumo.fi. ilmoitamme Instagramiin aina ensimmäisenä tuoteuutuuksista ja muista uutisista.






Lahjakortti